24 Nisan 2014 Perşembe

KREMLERİM:)

   Ersağ ürünleriiim geldiii , temizlik ürünleri filan da var ama ben sadece kremlerimi çektim.Gündüz kreminden çok memnunum arkadaşım da gecesini almıştı gerçekten kırışıklıklarını azaltmış.Gözle görülür etkisi var.Benim için önemli olan bitkisel olması ve bu konuda ersağdan çok memnunum.Nerdeyse bütün ürünlerini kullanıyorum diyebilirim.Hiçbir yan etkisi yok,banyo wc temizleyiciyi yutsanız bile birşey olmuyor ve ağzınızdaki bakterileri öldürüyor.Kolaysa domestosu dökün biyerinize:) Evimdeki bütün cif,domestos vb. ürünleri kaldırdım.Gerçekten faydasını görüyorum başta ellerim olma üzere:) Herkese tavsiye ederim.Kafanıza takılan her türlü soru ve önerileriniz için ersagorganik.com 'a yazabilirsiniz sorularınız mutlaka cevaplanıyor:) Krem araştıranlara tavsiye ederiim:) Herkese byee:)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder