13 Mayıs 2014 Salı

2014 TESETTÜR MODASI

2014 yaz yine çok renkli.Çeşitli markaların en sevdiğim parçalarını yayınlıyorum şimdi.Oooo neler var neler.Hadi bakalım:)



ARMİNE 2014 İLKBAHAR-YAZ KOLEKSİYONU



uzun kap




Bu elbise de hem şık hem de abartısız.E bu tür elbiseler bulmak çok zor tabi.O yüzden kaçırmayın:)
uzun elbise





Turuncu bluze bayıldım,çok şık,çok güzel iş kombini yapılır ama dimi:)
armine

Aşağıdaki modeli sadece kap modelini çok beğendiğim için ekledim.Yoksa o kapla o eşarp kel alaka olmuş yani:)
leopar kap


Yelekler her zaman favorim zaten,yelek kombinlemeyi çok seviyorum.Bu yaz da yine moda:)
uzun yelek

pudra kap


KAYRA 2014 İLKBAHAR YAZ KOLEKSİYONU

kayra ilkbahar yaz

kayra


mor ceket


uzun yazlık hırka modelleri

kayra tunik

Kabarık eteklere ve prenses edasında gezinmeye bayılıyorsanız bu kombin de tam size göre:)

kayra elbise

uzun etek


AVENNA 2014 İLKBAHAR-YAZ KOLEKSİYONU

Avennaaaa sen naptın öylee.Her modeline ağzım açık baktım.Çok beğendim çok.Hepsi benim olsun hepsi.Çok ciciler ama yaa.Özellikle kot olanlara bayıldım tek kelimeyle.

kap modelleri

kot tunik

tunik modelleri

uzun elbise

uzun elbise


Şu tuniğin ciciliğine bakar mısınıııız
pembe tunik

İşte bu elbise tam benliiik:)
avenna elbise

puantiyeli elbise


avenna elbise

avenna kap




SETRMS 2014 İLKBAHAR-YAZ KOLEKSİYONU

kap modelleri

kap modelleri

kap modeli

setrms etek

kot kap

tesettür abiye

kot kap

2 yorum: