2 Haziran 2014 Pazartesi

EVLİLİK YILDÖNÜMÜ HEDİYELERİM:)

 Evlilik yıldönümü hediyelerimi fotoğraflayamamıştım ancak kısmet oldu.Bunlar eşimin hediyeleri,ayakkabıyla çantayı ben beğendim tabi:) Eşim neye ihtiyacın varsa beğen alalım dedi ben de bunları beğendim:) Bu çantadan arıyordum ne zamandır,face'de buldum ama laciverti tükenmiş,haftaya gelecek dediler bu hafta oldu hala gelmedi:(

chanel lacivert

chanel çantalar

lacivert stiletto

Çiçeği ben beğenmedim canım o kadar da değil o eşimin sürprizi,lilyumu çok sevdiğimi bilir:) Aldığında tomurcuktu hepsi,şimdi çok güzel açtılar,kapıyı açtığımız gibi mis gibi bir koku karşılıyor bizi:) Buna iyi bakmaya karar vermiştim,her gün gidip seviyorum,suluyorum,bakalım ne kadar dayanacak:) Bu kadar sevgiye de ölürse eğer sorun bende değil çiçeklerde:)
beyaz çiçek

Bunlar da kayınvalidemle görümcemin hediyeleri sağolsunlar çok düşünceliler:) Eşime de tişört ve eşofman almışlar:)
renkli hırka

bayan hırka

Aslında spor ayakkabı almışlardı ama o küçük gelince değiştirmeye gittik ben de bunu aldım,zaten sporu bi haftasonu giyiyorum evdekiler yeter şimdilik dedim siyah aldım:)
siyah stiletto

Gülüm de geldiğinde tomurcuktu,bazı dalları pembe bazıları kırmızı,mutfakta duruyor o da:)
gül

Evett hediyelerim bu kadaarr:) Temmuzda da eşimin doğumgünü şimdiden düşünmem lazım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder