12 Haziran 2014 Perşembe

GÜNÜN ALIŞVERİŞİ:)

Yelek aşkım artan bir hızla devam etmekte:) Siyah yelek nasıl da kurtarıcı ama yaa,buldum hemen kaptım valla. E bide sarılısını da görünce hiç duramamm alırım böyle:) Ay bir an önce gelsin,sabırsızlanıyorum kombinlemek için:) Daha ne ciciler aldım bugün amaaa onlar sürpriz ,haftaya görebilirsiniz.Çünkü hepsi haftasonu doğumgünü partisi için:)



uzun yelek

uzun yelek modelleri
 Bu sarı kaseler de hafta sonu masam için küçük bi ipucu size:) Her aşamayı tek tek fotoğraflıycam inş. Pazartesi burada buluşalım o zaman ayrıntıları konuşmak için:)

çerezlik

Bu da benim mavi boncuğumaa,daha yürüyemiyor ama yakında o da olcak inş:)


Bol alışverişli günleriniz olsun inşallaaah,bide bugün evinize erzak alışverişi yapmayı unutmayın,bereket artıyormuş.Tekrar bi hatırlatıyım dedim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder