26 Haziran 2014 Perşembe

KELEBEKLER MUTFAKTA:)

  Dekorasyonda kelebek ve uğurböceği en sevdiklerimden.Pek bi sevimli oluyolar ama yaa baksanıza şunların ciciliğine.Mutfak eşyalarınızın rengarenk ve iç acı olması çok önemli,gerçi bütün ev için aynı şey geçerli.Renkler insanın psikolojisini fazlasıyla etkiliyo.Mesela ben çok klasik ve koyu renkli evlerde boğuluyorum.Cıvıl cıvıl renklerse insanın neşesini yerine getiriyo.Mutfağı size daha çok sevdirecek cici bici kelebekli ürünler aşağıda:)


















6 yorum:

  1. oooo.............. muhteşem ötesi, kelimelerin bittiği an çok ama çoookkkk....... beyendim. Masa örtüsü ve üstünte çok kelebekler olan (koyu pembe ve beyaz) sarkıt'a bayıldım :)) Şu anda ayılamıyorum :))))

    YanıtlaSil
  2. bloğunu çok beğendim..zevklerin benim zevklerimle aynı nerdeyse
    renklive canlı eşyaları bende çok seviyorum bende beklerim bloğuma sevgiler..
    http://hayatimyolculuk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim. Hoş geldin o zaman:) Ben de geliyorum:)

    YanıtlaSil