5 Haziran 2014 Perşembe

TESETTÜR ABİYE

   Son zamanlarda tesettüre yönelik giyim sektörü epey ilerledi maş. Önceden uzun kollu özellikle abiye elbise bulmak imkansızdı.Ya son derece açık elbiselerin üzerine bolero giyilirdi ya da açık yakalar eşarpla kapatılmaya çalışılırdı.Allahtan zevkli tasarımcılar ortaya çıktı son zmaanlarda da biz de rahatladık:)En azından artık bolero giyen kalmadı diyebilirim:) O ne kötü bi görüntü öle yaa.Ben giymedim mi giydim ama şimdi o resimlerimi parçalamak istiyorum:)
 En beğendiğim abiyeleri seçtim.Yalnız hep pudra tonlarını seçmişim,resimleri ekleyince farkettim:)


Masal Elbise: Gamze Polat

masal elbise

 Kuğu Abiye:Gamze Polat
kuğu abiye

Prenses Abiye:Gamze Polat

prenses abiye


Ecrin Pudra Elbise:Minel Aşk

pudra elbise


Pudra Safir Elbise:Minel Aşk

pudra elbise


Güpürlü Pudra Elbise: Medine Tesettür
pudra elbise


Pudra Sinetra Elbise: Mevra
pudra elbise

2 yorum:

  1. Bunlar da tasarimci iste ayni modelin üstüne iki dantel ekleyip yeni tasarım diye yutturuyolar sinir oluyorum.baksana tarz hp ayni.hepsi birbirinin kopyasi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar en iyileri zaten,eskiden bunlar bile yoktu,canımız çıkardı dolaş dolaş hatırlamıyon mu:) Sen bi el at bu işe diyorum dinlemiyon ki:)

      Sil