24 Haziran 2014 Salı

YENİ CİCİLER ALDIMM:)

  Günaaayyydııınnnnn:) Evet yüzümde güller açıyor haklısınız:) Çünkü sabah sabah alışveriş yaptım hıhıhı:) Hem deeee çook beğenerek aldım cicilerimi:)
  Bu yaz turuncuyu çok sevmeye başladım,dolabımda giderek artmaya başladı turuncu parçalar.Uzun etek bulmak kolay değil ,bulsan bile çok pahalılar güzelleri, bu etek de uygun sayılmaz ama idare eder:) Tesettür giyim piyasasını bu kadar yükseltenler utansın hıh:)Şimdiden bu etekle yapacağım kombini düşündüm deseemm:)

Etek: Domena



domena etek

Bu elbiseye vuruldum görür görmez,rengi,duruşu,uçuş uçuşluğu beni benden aldı:)
Elbise: Domena

yeşil elbise

Şu bluzleri neden bu kadar şeffaf yaparlar yaaa:( Hep badi giymek zorunda mıyız ama yaaa:( Tesettür magazalarında bile bluzler,tunikler hep şifon bari siz yapmayın yaa:( Ama karar verdim bunun içine serin tutacak kumaştan astar gibi bişey diktiricem inş.

Bluz:Koton

koton bluz

 Bu çiçekli eteği de tatilde şıpıdık şıpıdık terliklerle giymek için aldım efil efil:)Şimdiden tatil alışverişine başlamak lazım ama dimi. Son anda aradığını hiç bulamaz insan çünkü:)
Etek: Koton
koton etek

2 yorum: