29 Eylül 2014 Pazartesi

AYVALIK-ŞEYTAN SOFRASI

Hiç de şeytan sofrası filan değil arkadaş olsa olsa cennet sofrası olur burası.Kaya üzerinde ayak izi gibi bişey neymiş şeytanın ayak iziymiş hadi oradan:) Bide ayak izine bozuk para atıp,tellere çaput bağlamamışlar mı.Yahu şeytana mı istek yapıyorsunuz nedir yani!
Yarım saat boyunca resim çekilmişizdir heralde:) Ancak bu kadar eleyebildim. Özellikle manzara fotoları hep aynı gibi gelebilir ama kıyamadım ekledim de ekledim:) Normalde bizim kaldığımız yer Altınoluktaydı. Bu manzara için epey bi yol geldik yani:) Ama değer.Çok fazla sessiz,dinlendirici,huzurlu ve harika manzaralı biyer.Biz seyretmelere doyamadık. Bu tepede bi tane restaurant var,yani buraya girebilmek için 5,00-tl ödüyosunuz sadece otopark ücreti olarak o da.Sadece fotoğraf çekilip manzara seyretmenin bedeli 5 lira yani:) Ama buraya kadar gelmişken şööyle manzarayı,sessizliği içine çekmek doya doya seyretmek lazım.Normalde sessizliği pek seven biri olmasam da burası epey huzurlu geldi bana:) Yaşanılacak yersin Ayvalık,severim seni ben:)

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder