26 Eylül 2014 Cuma

LEGO ÇANTAMMM:)

Neye niyet neye kısmet sözü bugün tam benlik oldu.Madame Coco'da acayip indirim varmış.Öğle arası oraya gidelim dedik arkadaşlarla.Millet resmen talan etmiş.Tam dört kamyon yastık gelmiş bitmiş hemen:) Yastık ve yorganlarda çok fazla indirim vardı.Hiç kalmamış.Bu arada parasını yatırıp sipariş veriyosunuz getirtiyolar, ayy kaçırdım diye üzülmeyin yani:) İndirim pazar gününe kadar devam edecekmiş bu arada duymayanlara duyurulur.Madame Coco dönüşünde Matmazel Çanta'ya uğrayalım dedik. Şöööyle bi bakacaktım güya almak yoktu aklımda:) Hiiii o da ne aylarrdır hayran olduğum ve benim olmasını çok istediğim ama aslında Chanel'e ait olan ve çok bin liralara satılan lego çantayı görmez miyiiiim:) Vee fiyatı da gayet uygun olunca hemen kaptım:) Güzel günlerde kombinleyim inş:)


matmazel çanta

matmazel

9 yorum:

  1. Benim tarzım değil ama eminim sen bunu çok güzel kombinleyeceksin..
    Güle güle kullan cnm ....Bu arada madame coco da delice indirimler yapılırken gidemiyorum maalesef...Fiyatlar gerçekten çok iyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Böyle ilginç şeyleri seviyorum yaa:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hahaha:) Sen deyince baktım da harbiden benziyo:)

      Sil
  3. Coco da bebek yorganı var mı acep?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir ben çok ilgilenmedim yorganlarla daha çok aksesuarlara baktım:) internet sitesinden bakabilirsin:)

      Sil
  4. Bizim kuzuya yorgan almam lzm. Bebekli takipçileeeer nerdesiniiiizzzz.blog sahibesinden fayda yok bi el atın konuya:)

    YanıtlaSil
  5. anunturi gratuite I have been following this blog for years but never commented. I am compelled to comment in light of recent "kerfuffles" I've seen in the comment section. You are very fashionable and stylish. I love your blog. Beautiful, provocative, sexy, elegant and thoughtful. I picked up a lot of cool fashion ideas from you over the years. I love how you mix feminine and masculine styles. Baggy with tight, Cargo with dainty jewelry. You nail it every time. Keep up the good work anunturi gratuite !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much for your nice thoughts:)

      Sil