8 Eylül 2014 Pazartesi

OKTAY USTA ÇAYLI KEK TARİFİ

Günaydııınn :)

Güne çaylı kek tarifiyle başlayalım mı ne dersiniz:) Hem de pamuukkk gibi bi tarif:)Cumartesi günü abloşlar geldiğinde yapmıştım.En sevdiğim ve en sık yaptığım tariflerden biri.Keki gerçekten yumuşacık oluyor.Ben ek olarak 1 su bardağı süt koyuyorum ,süt keki yumuşacık yapıyor.

Malzemeler:
3 yumurta
1 çay bardağı sıvı yağ
1 su bardağı demli çay
2 çorba kaşığı kakao(isteğe göre miktar değişebilir)
Ceviz içi
1 su bardağı süt
1 pk. kabartma tozu
1 paket vanilya
Aldığı kadar un

Bu resim de pazar günü ütü sonrası kendime ödülüm:) Ohh işleri bitirmenin rahatlığıyla bi güzel keyif yaptım ki:) Ben çay kahve içmiyorum.Bitek sabah kahvaltıda yarım çay bardağı koyuyorum ama onun da yarısı kalıyor:)Üniversite alışırsın,işe girince alışırsın ,evlenince alışırsın dediler ama hala alışamadım:) Genelde pasta börekleri meyve suyu ya da suyla tüketiyorum:)Alt resimdeki de annemin elinden mis gibi erik suyu. Pofuduk kek tadında güzel günler herkese:)

oktay usta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder