8 Ekim 2014 Çarşamba

BAYRAM ÖNCESİNDEN KALMA ALIŞVERİŞ POSTU:):)

Herkesin geçmiş bayramı mübarek ola:) Dört küçük güncük tatilimiz vardı o da bitti hemencecik ama yaa:( Bu sabah işyerinde herkeste bi yorgunluk,herkeste bi uyku hali:) Et doğramaktan uyuşmuş kollar:) Neyse pazartesi görünümlü çarşamba mesaisi de bitmek üzere:) Darısı cumaya artık:)
Bayram öncesi öğle arası Addax'a gitmiştim şöyle bi gezineyim vakit geçsin diye 3 parçayla çıktım.Pek bi uygundu fiyatlar ve tabi ki aşırı kalabalık.Addax'ın takılarına bayılıyorum ama bu sefer takı almadım.Bu çiçekli etek de pek hoşuma gitti bugün giydim hatta sarı kazak, yeşil şal, turuncu kolyeyle kombinledim:)


Etek:35,00-TL

çiçekli etek

Bu hırkayı da günlük giymek için aldım.30,00-tl

addax hırkalar


Bu siyah salaş kazak da nasıl ihtiyaç duyduğum bi parçaydı analtamam,gerçi çabuk tüylenecek gibi duruyor ama neyse bi kış giysem yeter nasılsa sıkılacam:) Çok rahat bosbol, hamileleikte bile giyilebilir:)
Kazak:30,00-TL
siyah tunik triko

Bu sevimli ev botları da benim sarı kafamın:) Sosyete Pazarından: 10,00-TL
erkek çocuk ev botu

Altınoluktayken bu bilekliklerden eşime almıştık 5,00-TL, sonra aynılarını başka mağazada 3,5-TL 'ye gördük.Sonra ben Ankara'da aynılarını sosyete pazarından 2,00-TL 'ye aldım.Sonra da Kızılayda 1,5-tl'ye gördüm:) Hedef 1,00-TL :) Hadi bakalım:)



Bu göz kalemini bulmak için neler çektim neler,girmediğim Watsons,Gratis kalmadı yani. Hepsinde tükenmiş.Neyse sonunda biyerde buldum da rahata erdim:) Çookk övgüler duymuştum bu kalem hakkında ama galiba sorun benim gözlerde.Hiçbir kalemi durduramıyorum gözlerimde,hemen bi yol yol olmalar,akmalar filan:) Hem de biraz gözlerimi sulandırdı gibi.Ama siyahlığı ,yumuşaklığı güzel,sürülüşü kolay.Dediğim gibi sorun benim gözlerde galiba:)
Göz Kalemi:10,00-TL

Bir sonraki postum doğum günü partimiz:) Bekleyin:)

4 yorum:

  1. Geçmiş bayramın senin de mübarek ola. :)
    Eteğe bayıldım, çok hoştu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Bu arada sayfana baktım ama mimlememişin ki beni ya :)

      Sil
  2. Eteğin renkleri tablo gibi,çok beğendim ...

    YanıtlaSil