10 Ekim 2014 Cuma

HEDİYE ALIŞVERİŞİM:)

   Selamlar harika bi cuma gününden.Harika olmasının nedeni tabi ki yarın sabah istediğimiz saatte kalkacak olmamızdan ve kendimize bool bol vakit ayıracağımızdan:) Tabi Allah nasip ederse diyelim hemencecik:)
   Görümcemin doğumgünü bayramın son gününe denk geldi ve biz de o gün Sakaryada olduğumuz için doğumgününü kutlayamadık.Ben de hediyesini aldım dün.Artık müsait bi zamanda da kutlamasını yaparız inş. Hediye işleri bizim ailede genelde bana kalır.Sen bulursun ya bişeyler bakıver işte durumları:)
   Görümceme de ilkin lacivert ayakkabı aldım deri yumuşacık pek rahat bi ayakkabı.Sonra bu çantayı da görünce dayanamadım aldım.Rengarenk olduğu için de çok fazla şeyle kombinlenebilecek bi çanta.Görümcem de genelde düz renkler giyer o yüzden tam onluk:) Neyse hediyelerimiz de akşam verdik tam oldu ayakkabı da:) Güle güle giysin artık:)



boyundan asmalı çanta

deri ayakkabı

dolgu topuk bayan ayakkabı

2 yorum:

  1. Çantayı çok begendim Güzel günlerde kullansın görümcecin:)))

    YanıtlaSil