22 Ekim 2014 Çarşamba

KAYRA 2014 BENİM SEÇTİKLERİM

Kayra'nın fiyatları el yakıyor olsa da bazı ürünlerine hayran olmaktan alamıyorum kendimi.Sezonunda muhtemelen alamayacağım bu kıyafetler için sezon sonunu iple çekiyorum çünkü çok mu çok beğendim hepsini:) Fotoğrafları da beğenimin derecesine göre sıraladım.Evet en çok beğendiğimden başlayalım hadi:)

Yelek biraz pijama deseni gibi dursa da pantolon yelek ikilisini sevdim ben:)

kayra yelek

Kot kap çok büyük kurtarıcı ama bi nasip olmadı almak,sezon sonu alcam diye diye kaç seozn geçirdim:)
kayra kot kap



Bu kot eteğe de bayıldım çok zor kot etek beğenen biri olarak.Çok severim kot eteği ama zevkime göre çok nadir bulabiliyorum.

kot etek uzun

Brokar etekler bu yıl çok moda.Renk tonu da tam sonbaharlık bence.

kayra etekler

Pastel sonları çok sevsem de dolabımda çok fazla olmadığını fark ettim. Hımmm buna bi el atmalıyım:)
bej etek


kaban

turuncu kap

bej tunik

puantiyeli tunik kayra

kayra elbise

uzun etek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder