3 Kasım 2014 Pazartesi

ELİF GİBİ SEVMEK 2

Seviyorum dersin, ya kısmetin olur ya imtihanın..

Nasıl bir rüya gerçekle iç içe, gerçekle muhabbet eder gibi yaşanır ki?
İnsan sevmeye rüyalarında da devam eder mi?
Rüyada da olsa vuslata şükreder miydiniz?
Bu ayrılık dünyasında,
bir ayrılığa sımsıkı sarılıp,
yaşayabilir miydiniz?
Bir ayrılık kazılsa,
içine atlayıp örter miydiniz üzerinizi?
Yağmurun bulutlardan,
yaprakların ağaçlardan,
kamışların sazlıklardan,
gündüzlerin gecelerden,
ayrıldığı bu dünyada,
Elif;
ayrılık imtihanlarının birer perde,
Hakikatin ise
Rabb'e bir yol olduğunu öğretmişti...

Bayılarak okuduğum Elif Gibi Sevmek 1 den sonra Elif Gibi Sevmek 2' yi hemencecik aldım:) Kitapyurdu.com'da 9,00-TL sevenlerine duyurulur:)





2 yorum:

  1. Çok güzel değil mi bu kitap? Ama ben henüz alamadım. :(

    YanıtlaSil
  2. 1. si çok güzel bu kitabı da aldım ama henüz gelmedi:)

    YanıtlaSil