3 Kasım 2014 Pazartesi

HURMALI HAVUÇLU KEK

Yeni bi haftaya meyveli kek tadında başlayalım dedim iyi mi ettim:) Kocişin abur cubur alma isteğine karşı fedakar eş damarı kabaran benim 'ayy alma onlar zararlı ben sana evde yaparım' diye atlamam sonucu  bu kek çıktı ortaya:) Havuç ve hurmanın tam da mevsimiyken değerlendireyim dedim.Ben beğendim siz de deneyebilirsiniz:)

Malzemeler:
3 yumurta
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Aldığı kadar un (Ben biraz cıvık yapıyorum daha yumuşak oluyo kek:))
2 orta boy havuç
1 adet cennet hurması
fındık içi



hurmalı kek


meyveli kek

7 yorum:

  1. Aaa hurma deyince ben öteki hurma sanmıştım(vedat milor değiliz anlamadık tadınca napalım).benim gibi keki şekerli sevenler için çok lezzetli yumuşacık bi kekti.eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Sahi ben de anlamadım ne hurmasi bu Kâbe hurmasi mi cennet hurmasi mi?

    YanıtlaSil
  3. Ayy hurmayı normalde yemem ki. Pastada güzel oluyor mu? =)

    YanıtlaSil
  4. Hurma oldugunu bile anlamadim ben havucluk kek sandim:)

    YanıtlaSil