20 Şubat 2015 Cuma

MERAKLA BEKLEDİĞİM KİTAPLARIM:)

    Yeni kitaplar..yeni hikayeler... Okumak için sabırsızlandığım yeni kitap siparişlerim..Bu aralar kitap dayanmıyor bana.İki günde bir kitap bitiriyorum. O yüzden bir sürü birden aldım ki bir süre idare etsin beni:) En çok serviste kitap okuyabiliyorum.Bir bakmışım hoop eve gelmişim:)
     Bunlar da enn çok merak ettiğim kitaplardan bazıları:



 Münib Engin NOYAN'ın Aşk Düşünce Yollara( Hikaye-i Bilal)'i bu gün bitirdim ve çok beğendim.2. sini çok merak edince onu da hemen aldım:)
münib engin noyan
Bol okumalı günlerimiz olsun:)
Kitaplar: kitapyurdu.com

12 yorum:

  1. sarah jıo kitapları ciddi bir bagımlılık yapıyor :) kitapyurdu kitaplar konusunda cok güzel indirimler yapıyor gercekten dısardan cok para verip almaya gerek kalmıyor. bollll okumalı günler dilerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de Sarah Jio ile ilgili çok fazla olumlu yorum okudum merak ettim aldım,kesinlikle kitap yurdu fiyatları çok uygun,teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Böğürtlen Kışı kitabını okumuştum ben de. Çok güzel bir kitap. Siz de seversiniz umarım :)
    Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim😄seveceğimi umuyorum ben de:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Sakız sardunya diye bi kitap aldım ben de kitapyurdundan.ilkokul çağlarındaki çocuklar için tavsiye edebilirim blogdaki annelere

    YanıtlaSil
  6. Bi de küçük prensi okumadıysan mutlaka bak bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıradaki alışverişime eklerim onu da:)

      Sil