26 Nisan 2016 Salı

ALİEXPRESS ALIŞVERİŞ DENEYİMİ-3



Merhaba;
Hepimizinj herhangi bir ürüne ihtiyacı olduğunda google'da aradığımızda mutlaka Aliexpress sitesi karşımıza çıkıyor.Yani en azından bana öyle oluyor:) Her türlü ürünün binlerce çeşidi var ve malesef ben çoğunu burdaki mağazalarda bulamıyorum.İlk alışveriş yaptığımda müşteri memnuniyet oranlarına bakmadan yaptığım için çoğu ürünüm gelmedi ben de peşine düşmedim zaten çok ucuz diye.Sonraki alışverişimde bütün ürünlerim geldi. Bu da takı ve çanta alışverişi.Ben aldığımda dolar daha düşüktü çok uyguna gelmişti.Ancak şu an pek de karlı olmuyor dolar yükseldiği için.Yine de İnstagramdaki fiyatlara göre çok uygun.Ben de aldığım ve beğendiğim ürünleri fiyatları ile birlikte çektim.Bu ürünlerin hepsi güzel çıktı ve severek kullanıyorum.Sadece pembe olan bilekliğin sarı yerleri kararma yaptı.Ürünlerin hepsi resimdekilerin aynısı,alışveriş yapmak isteyenlere duyrulur.Yalnız satıcının memnuniyet oranına ve ücretsiz kargo olmasına dikkat edin:)Keyifli günleerr.












4 yorum:

  1. Bende şu aralar yeni keşfettim bu sayfayı. Yakın zamanda sipariş vermeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkatli sipariş vermek lazım dediğim gibi:) İyi alışverişler,sevgiler:)

      Sil