12 Nisan 2016 Salı

KOKULU TAŞTAN BEBEK MEVLÜDÜ SÜSÜ YAPIMI


   Günlerce bebek şekeri bakıp hiçbirini beğenmeyip ya da fiyatını pahalı bulup sonunda da kendim yapmaya karar verdim.Kokulu taşlara gerçekten çok fazla ücret istiyorlar ,ben çok ucuza mal etmiş oldum.Eşim Ulus Suluhan'dan malzemeleri aldı.Kokulutaş tozları kşlosu 6 tl,kalıplar minikse 15 TL civarı,esans da 5 tl.Ben 110 tane yaptım.Harf kalıbı alıp kızımın odasına isimlik de yaptım.Doğum iznimde bunlarla vakit geçirmiş oldum hem:) Mint,sarı ve pembe yaptım ben.Yapımı çok basit suyla tozu karıştırıp esans damlatıp kalıba döküyorsunuz.10 Dk da kuruyor. Tüller de hazır kesilmiş olarak satılıyor 100 tanesi 10 liraydı sanırım.Bir de altına mıknatıs yapıştırdık silikon tabancasıyla.Magnet olmuş oldu:) Ortasındaki yazıyı da matbaada etiket olarak bastırıp ortasına yapıştırdık(100 tanesi on lira etiketlerin)
Yaptığımızda tepsiye dizmiştim,dağıtırken pembe sepetle dağıttık fakat fotoğraflamayı unutmuşum:)

bebek şekeri
 Bunlar da ortası boş hali:)

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar, emeğinize sağlık.Renkleri çok tatlı gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ,ellerinize sağlık...
    soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş.. hamileyken bu işlerle uğraşabilmek... MAŞALLAH !! çocuğunuz çok şanslı :)

    YanıtlaSil