12 Nisan 2016 Salı

PRENSESİMİN MEVLÜDÜ

Merhabalar;
Paylaşacak çok şey olmasına rağmen bebşimden zor vakit buluyorum.İş yerinde de işler aşırı yoğun o yüzden bebişim uyuyunca geçebildim klavye başına:) Ha bugün ha yarın derken sonunda bir post hazırlamaya vakit bulabildim:) Bebişli hayat çok yoğun ama çok güzel:)Korkmayın korkmayın doğurun:)
Bebek mevlüdümüzün bütün hazırlıklarını kendim yaptım baya yoruldum ama değdi sanırım:) Aralık ayında oldu mevlüdümüz ,şimdi kocaman oldu bile benim kuzucum:) Babamızdan onay çıkmadığı için resimlerini yüzü görünmeden bile paylaşamıyorum.
Mevlütte pide,ayran,salata,tulumba ikramımız oldu.Bir de açık büfe masa hazırladım:)
Çiçekli peçeteler de el emeğim.Hiç sevmediğim yapay çiçeği bozup peçetelik yapmıştım doğum iznimdeyken:)
Masayı hazırlarken önce neyi hangi tabağa koyacağıma karar verip masayı hazırlıyorum ki son anda masada karışıklık olmasın:)



mevlut hazırlığı

kız bebek mevlüdü


Menüm:
Kakaolu çikolatalı cupkake
Nutellalı fındıklı kurabiye
Pembe beyaz hindistan cevizi topları
Patatesli börek
Menümü tatlı ağırlıklı tuttum öncesinde pide ikramımız olduğu için
Lohusa şerbetimi kayınvalidem yaptı.


Süslerimizi doğumdan önce eşim almıştı,önceden hazırladık:)

 Mevlüt yapacak arkadaşlar için belki bir fikir olur,umarım birilerine bir faydamız dokunur:) Haydi iyi geceler ola:)

4 yorum:

  1. Allah kabul etsin ve bebisin omrunu uzun etsin. Masa ve susler bir harika😉

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı sağlıklı uzun bir õmürlü olsun inşaAllah

    YanıtlaSil